[Linux] Re: Dosemu

From: NAZLI OZANLAGAN (yasarozanlar@ttnet.net.tr)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 12:42:59 EEST

Merhaba,

Friday, July 06, 2001, 1:26:31 PM, NAZLI OZANLAGAN wrote:

NO> Bazi DOS programlarini (LOGO Alınteri) Dosemu 1.0.2 ile linux altinda
NO> calistirabilmek istiyorum. Dosemu'yu calistirdiktan sonra config.sys
NO> dosyasindaki cdrom.sys cd-rom'u goruyor. MS'un mscdex.exe programini
NO> disketten kopyaladim. Mscdex /D:MSCD001 yazinca "File is corrupt" hatasi
NO> verip çalismiyor.
cdrom'u hard disk'e kopyalayip kullanmayi deneseniz? illa belli bir
surucu ariyorsa, assign vs ile map edebilirsiniz.

                                   Doruk

MSCDEX.EXE dosyasi cdrom'u tanItmak icin gerekli oldugu, DOSEMU manual'da
yazIyor (ingilice olarak dogru anladImsa) disketten kopyaladim olmadI.
Dosemu'dan cIkIp linux altInda home dizinine kopyalayIp yeniden denedim,
olmadI. Dos altinda calIsan baska programlar kopyalayIp denemeler yaptim,
yalnIz Norton Disk Doktor calIstI.
Bilmek istedigim konu, DOSEMU'yu kullanabilmek icin FAT file sistemi ile
formatli ayrI bir harddisk mi gerekli ?.
YardImlarInIz icin tesekkurler.

Yasar OZANLAGAN