[Linux] Re: Ynt:x kurulumu

From: Cem Kanioz (cem@aksistem.com.tr)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 12:18:15 EEST

ekran mod lari tanimladi ise conf dosyasinin sonlarina dogru
default=24
veya onun gibi bisiler var
altindada 24 icin mode ayarlari var en bastaki ayari defaultda 640x480
geliyor yanida yuksek cozunurluge dogru gidiyor
default= xx sayisinin oldugu satirdaki xx lerin oldugu satirda en basa
yazdigin cozunurlukle acilir orda 640*480 ile 1024*768 in yerini
degistirirsen sorun cozulur

biraz anlatim ozurlu oldu ama insallah anlatabilmisimdir :)

cem