[Linux] Re: slackware'da rpm,user ve lilo

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 11:09:17 EEST

bir diğer konu ise dün bahsettiğim gzip versiyonunuz
eski diyordu. bende bunun üzerine en son gzip paketini
netten indirip ./configure ; make ; make install
komutları ile başarılı bir şekilde kurdum.
Fakat halen gzip versiyonunuz eski diyor. Acaba
yüklediğim gzip'i sisteme tanıtmam için ayrıyetten
başka bir şey mi yapmam lazım?

bir de nasıl user eklerim slackware'a
hep invalid numeric argument hatası veriyor...

--- "A.Gurcan Ozturk" <aozturk@roots.gen.tr> wrote:

> Slackware RPM'e kIl olmaz,ama RPM programi
> kurmak istediginiz rpm paketinin istedigi
> (depencies)
> dosyalari sistemde aramak yerine rpm databaseinde
> ariyor,ama slackware rpm db diye birsey olusmuyor
> kurulumda bildigim kadariyla.
>
> rpm -iv --nodeps <paket_ismi>.rpm
>
> seklinde deneyin.Bu sekilde depencies aramayacaktir,
> ama gerekli lib ya da dosyalar yoksa hatali
> calisabilir
> kurmak istediginiz program.

=====
PCc0d3r
X-G3n - Turkiyenin ilk ve tek Turkce The Gimp kaynagi...
http://xgen.linux.org.tr/