[Linux] x kurulumu

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 18:06:42 EEST

Bugün makineme en sonunda Slackware kurabildim. Açıkça
söyleyeyim diğer linux dağıtımlarına göre çok daha
profesyonelce...
neyse sonunda chmod 755 /etc/rc.d/rc.cdrom ile
cdrom'umu çalıştırdım, ama bir türlü x'i
çalıştıramadım. İlk defa xfree86config kullanıyorum ve
bir türlü olmuyor.
Acaba yardımcı olur musunuz?
orada 1024, 2048, 4096 falan gibi rakamlar vardı orada
ne seçeceğim.
he unutmadan bir de 50-70, 50-100 gibi bir şeylerde
soruyordu orada da ne yapacağım.
aşağıda hardware'ım var eğer sizinkilerden de birisi
aynı ise lütfen yardımcı olun...
monitör:philips 17" CM7800 (şu cm7800'den emin değilim
ama işte 17" serisinin son versiyonu)
ekran kartı:asus agp 32bit v3800

iyi çalışmalar...

=====
PCc0d3r
X-G3n - Turkiyenin ilk ve tek Turkce The Gimp kaynagi...
http://xgen.linux.org.tr/