[Linux] Re: saldiri tespiti ve snort vcd'si

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 16:33:17 EEST

BD> begenmememizden ziyade CD'de daha iyi kalite ile
BD> egitim materyali dagitmanin sizler tarafindan ne kadar
BD> arzu edilir durumda oldugu ile ilgileniyorum.

Kesinlikle cok arzu edilir birsey. :) Henüz göremedim dl ediyorum. Ama eger
bu sekilde ya da cd satis yoluyla yapabilecek olursaniz Turkiyedeki linux
camiasina cok buyuk iyilik yapmis olacaksiniz.

Kamerayla cekim yapmak, capture etmek, ftp'ye koymak gibi islemler uzun ve
zahmetli oldugundan kendimde elestirme hakki göremiyorum. :)

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr