[Linux] saldiri tespiti ve snort vcd'si

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 15:14:08 EEST

merhaba,
Gecen seferki hatadan dolayi tekrar ozur diliyorum.
Denetlenmis ve calisir durumdaki .DAT dosyasini (VCD
formatinda) ftp://larva.cc.metu.edu.tr/pub/cd/
dizininden edinebilirsiniz.

Bu sefer iki farkli yerden cekip denedim, sorun
gorunmuyor.

Daha onceki mesajimda dedigim gibi, sunumu begenip
begenmememizden ziyade CD'de daha iyi kalite ile
egitim materyali dagitmanin sizler tarafindan ne kadar
arzu edilir durumda oldugu ile ilgileniyorum.

tesekkurler, iyi calismalar,
-bd