[Linux] Re: !!! DIKKAT OPERA !!!

From: Baris Ozyurt (baris@yuce.com.tr)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 08:26:21 EEST

pccoder,

Yeri geldi mi bilmiyorum ama, Free Software 'in anlamini bir kez daha
tekrarlamaliyiz belki de :

Free Software Beles Yazilim degil, Ozgur Yazilim demektir. Bir yazilimi,
ureticisinin koydugu sinirlari kirarak kullanmak suctur ve bilisim etigine
aykiridir. Serbetce kullanabilmeniz icin size sunulmus olan bahsettiginiz
yazilimin gelistirilebilmesi icin o kazimaya nerakli oldugunuz bannerlara
ihtiyac var. Arkasinda milyar dolarlik butceler olmayan kuruluslarin, bu dev
firmalarla rekabet edebilecek kalitede urunleri cikarabilmek icin tum
sanslarini kullanmasini kosteklememiz degil; desteklememiz gerekiyor.

Sizin bu davranisinizi iyi niyetle sergilediginize eminim. Ama bu tip
tutumlar, en basta gozumuz gibi sakindigimiz ve buyutmaya calistigimiz Ozgur
Yazilim cabalarina zarar verecektir.

Sevgiler,

Baris Ozyurt