[Linux] Re: Bir kullaniciya TELNET'i yasaklamak...

From: mengu yazicioglu (mengu@metu.edu.tr)
Date: Mon 16 Jul 2001 - 17:03:54 EEST

Yanlis anlamadiysam SYSTEM kullanicisinin telnet hakkini kapatmak istiyorsunuz.
Oracle'inkini degil.
Zaten bu kullanici telnet cekerek baglanmiyor vt'na (veritabanina). Herhangi bir oracle vt'ini kuruldugunda
yaratilan ve sifreleri herkesce bilinen bir kullanici.
Siz bu sifreyi degistirerek baskalarinin girmesini bir olcude engellemis oldunuz.

Bu yuzden tam da anlayamadim neyin sifresini degistirdiginizi ve hangi kullanicinin ftp'ye kapatildigini.

Biraz daha acik bilgi verirseniz yardimci olabilirim sanirim.

hoscakalin