[Linux] Re: Bir kullaniciya TELNET'i yasaklamak...

From: Rifat Samiturk (rifat@webwormgroup.com)
Date: Mon 16 Jul 2001 - 15:59:48 EEST

Yok olmadı bunu yapamam bu kullanici ile Oracle ve Aplikasyonlari sistem
icinde login oluyorlar.
Ama Telnet yapmayacagi kesin ve acik.

O yuzden sadece TELNET e yasaklamak istiyorum ama Oracle kendi ozgun
protokolleriyle kendi portundan bu kullanici ve SIFRESI ile giris
yapabilmeli...

Yine de cok tesekkurler,

RS.