[Linux] Re: 486 sx makineye linux

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Mon 16 Jul 2001 - 14:17:24 EEST

On Mon, Jul 16, 2001 at 06:49:29AM -0400, Ozgur YENICERI wrote:

> Selam arkadaslar;
> Elimde 486 DX islemcili bir makine bulunuyor ve buna linux kurup diger
> makinem icin internet sunucusu yapmak istiyorum.
> hdd si 200 Mb oldugu icin ve ayni zamanda cd rom uyduramadigim icin evdeki
> diger bilgisayarimi ftp sunucu yapip boyle kurmayi denedim.
> hersey cok guzel isledi fakat tam paketlerin kurulmasine sira geldiginde
> dosyalarin sunucuda olmadigi hatasi veriyor.(image dosyalarini gayet guzel ftp
> den aldi)
> ilk seferde, eski kernel in daha az yer kaplamasi nedeniyle turkuaz in 1.0
> [...]

Diger makinenin file system'i nedir? Eger FAT,dos,ext2 veya minix ise kernel taniyacaktir. Kernel az yer kaplasin diye cok eski kernel kurmayin. Yeni kernel'i kurup ihtiyaciniz olmayan seyleri kaldirin. 500Kb lik guzel bir kernel elde edersiniz.

Simdi bir oneri.
Slackware'in source'unu koy oteki makinenin HDD'sine.(Sadece iso ile gelen slakware dizini yeterli)
O HDD'yi sokup senin makinende bosta olan bir ide'ye tak
mkdir /birdizin
mount sonradan_takdigin_hdd /birdizin
kurulumda target'i secerken Premounted Directoroy sec
directory sorunce /birdizin gir
ve install

(Benzer kurulumu diger dagitimlarla da yapabilecegine eminim)

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --