[Linux] 486 sx makineye linux

From: Ozgur YENICERI (sistemyoneticisi@operamail.com)
Date: Mon 16 Jul 2001 - 13:49:29 EEST

Selam arkadaslar;
   Elimde 486 DX islemcili bir makine bulunuyor ve buna linux kurup diger
makinem icin internet sunucusu yapmak istiyorum.
   hdd si 200 Mb oldugu icin ve ayni zamanda cd rom uyduramadigim icin evdeki
diger bilgisayarimi ftp sunucu yapip boyle kurmayi denedim.
   hersey cok guzel isledi fakat tam paketlerin kurulmasine sira geldiginde
dosyalarin sunucuda olmadigi hatasi veriyor.(image dosyalarini gayet guzel ftp
den aldi)
  ilk seferde, eski kernel in daha az yer kaplamasi nedeniyle turkuaz in 1.0
versiyonunu kurmaya calistim. Sorun turkuazda diye bir de red hat 6.0 la
denedim hala ayni hata.
  Toparlarsam:
386 sx makine
8 MB ram
202 MB HDD

mevcut makineye ne sekilde kurulum yapmam gerekir.
ilginize tesekkurler.

SAYGI,SEVGI,LINUX...