[Linux] saldiri tespiti ve snort vcd'si

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 16 Jul 2001 - 09:24:24 EEST

merhaba,
Elimdeki VCD'yi daha once muhtelif seferler denemis
olmama ragmen dun sistemime yukledigim ve dagittigim
kopyada sanirim bir sorun olusmus. Iki farkli kisiden
CD'nin oynatilamadigina iliskin bilgi aldim.

Mahcup oldum, hepinizden ozur dilerim. CD'nin durumunun
tespiti ve mumkunse duzeltilmesi icin calismalara
basladim. Yanlis yonlendirdigim herkesten bu talihsiz
olay icin ozur diliyorum.

selamlar,
-bd