[Linux] Re: Turkce Problemleri (Sanirim linux hazir degil)

From: Devrim Sipahi (linux@yurtici.org)
Date: Fri 13 Jul 2001 - 18:00:13 EEST

Merhaba,

2. sorunuza cevap vereyim.
Once Word dokumanini ofis95 formatinda kaydedin. Windowsa starofis kurun.
windows taki starofis altinda bu dokumanlari acip sdw (starwriter) olarak kaydedip
bu dosyayi linux taki starofis altinda turkce harfleri problemsiz olarak acabilirsiniz.
Tabii ki starofis altinda turkce yaziyor olmaniz gerek.

Kolay gelsin

Devrim