[Linux] Re: Turkce Problemleri (Sanirim linux hazir degil)

From: Aycan Irican (aycan@mars.prosoft.com.tr)
Date: Fri 13 Jul 2001 - 17:52:26 EEST

On Fri, 13 Jul 2001, Tufan Sen wrote:
> .Burada benim kullandigim
>
> Eger word dosyalariniz sirf text iceriyor ise catdoc diye birseyler
> denemistim. Hic problemsiz , turkce karakterli de gosterebiliyor. (cat'in
> text dosyalar icin yaptigini doc dosyalari icin yapan bir program.)
bahsettigim paketin icinden excel ve word dokumanlarini DVI, HTML, PS, PDF
gibi formatlara ceviren programlar cikiyor. Ama bunlar gecici ve
kullanicilara kabul ettiremeyeceginiz cozumler maalesef.

Aycan Irican
System Support Engineer
Prosoft Communication Systems Ltd.
Key fingerprint = 8FC5 09B6 2373 F094 1221 248D 2A49 9B09 D70E 498C