[Linux] Re: ICMP'leri engelemek

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 13 Jul 2001 - 14:43:14 EEST

Selamlar..

--- Fatih Ozavci <fatih.ozavci@superonline.com> wrote:

> onlem almalilar... ama asla HACKER MUSVETTELERI kendilerince kararlar
> verip sistemleri dagitamaz... o sistemin
> yarisi buyuklugunde sistemi kurdularmi dagitma haklari olsun ?

Iyi soyluyorsun Fatih, Guzel konusuyorsun ama, dagitiyorlar iste..
Bende istemiyorum bir site yapinca saatlerce guvenligini dusuneyim.
Viruslerle filan ugrasmayayim. Ama malum, kotuler her zaman var. Kotu
olan su, benim aldigim yetersiz onlemler nedeniyle, sitenin ele
gecirilmesi is yaptigim insanlar tarafindan, siteyi gorenler vs.
tarafindan hacker'in edepsizligi olarak degil, benim zayifligim olarak
yorumlaniyor. Burada sitesi hack'lenen arkadaslara sormak istiyorum.
Patron/Amirleriniz Hacker'ami, yoksa size mi catti ? Demekki hecker
unutuluyor gercekte, suclu siz oluyorsunuz.

En azindan cezasini biz adminler cektigimiz icin, hackerlarla
ugrasmaktansa kendi isimize bakmak daha iyidir gibime geliyor.

Saygi ve sevgiler..