[Linux] Re: ICMP'leri engelemek

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Fri 13 Jul 2001 - 13:52:35 EEST

Hello Serdar,

Friday, July 13, 2001, 11:59:48 AM, you wrote:

SK> Selamlar..

SK> Oncelikle konu ile ilgili diger mailleride birlikte dusunerek cevap
SK> yazdigimi soyleyeyim.

SK> Bu defa yanlis anlattigimi sanmiyorum. Belki HTML yazip altini
SK> cizebilirdim. Orada acik secik "Lamer sifati tasiyan birisinin siteyi
SK> gocurmesinden" bahsediliyor. Bence buradan cikabilecek tek sonuc,
SK> ornegin bilmem ne mIRC scriptini kurup kullanan birinin orada mevcut
SK> nuke'lerden birini kullanarak siteyi perisan etmesi. Yani sizce bu
SK> kadar basitce gocurulebilen bir sitede asil suclu kimdir ? Kapi
> [...]

ahh ahh...fikirler aynıda bakış tarzı...aslinda bu iste suc birazda
benim..ayrıntıları belirtmemek gibi..ayrıntı ev kullanicilari..ve
bilincsiz internete baglananlar...bakis acim burasi idi...daha gecen
hafta birisi ile muhhabbet ettim.sozun ozu ben internete bos
vakitlerimde baglanip bir iki sohbet ediyorum sonrada cikiyorum
dedi.ona antivirus+firewalldan bahsettim.windows kullaniyorsan bunlara
daha fazla dikkat etmelisin dedim.onlardan hic haberi olmadigini ve
onlara ayıracak parasınında olmadıgından bahsetti bana.yani o arkadas
gibi cogu meseleden habersiz olanlari ve bilgisiz olanlari ne
yapacagiz?esas derdim onlardi..o tur binlerce insanin hali ne olacak?
yoksa felsefe ayni sistem ayni olsa no problem..

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr