[Linux] Re: ICMP'leri engelemek

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Thu 12 Jul 2001 - 11:02:11 EEST

sistemimde açıkları bulmak için bir port
scanner arıyordum ve bir kaç tane buldum ama
hepsi ayrı sonuçlar verince bende bune dedim.
Bazısı 80. http portunu gösteriyor
bazısı göstermiyor.
bende bunu nette denedim.
ayrıca izin almadan ip portunu nasıl tarar
demişsiniz, ne şekilde izin almamı
bekliyorsunuz? Bu şeye benziyor yolda giderken
birine bakmak için izin almaya.
işte benim zihniyetim böyle itirazı olan
kendine saklasın

he bana lamer falan da diyosunuz ne diyim yani
görüşlere ve fikirlere saygım büyüktür.

neyse bu konuşmayı (dedikleri gibi) listede
alevlendirmeyelim. bir şey varsa özelimi günde 3
kez kontrol ederim.
pcc0d3r@yahoo.com