[Linux] Re: [Linux] mandrake 8.0 da cdrom + floppy olayı !

From: MEHMET OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Thu 12 Jul 2001 - 01:10:28 EEST

Sayin Fatih Murat;

Ihtimal 1) DEVICE larin sanirim auto tanimlanmis yani automount ozellikleri
aktif. Fakat SUPERUSER (root) olarak mount edildigi ihtimalini goz onunde
bulundurursan, ve sisteme superuser olarak login olmamissan ihtimalen mount
pointleri goremeyeceksin?

Ihtimal 2) Automount ozelligi acik oldugu halde automount yapilmamis olma
olasiligi. Devicelari el ile mount etmek gerekebilir?

Mail bana 01:00am gibi ulasti. Profesyonel kisilerin cevaplari gelmezse bu
saatte umarim yazdiklarim biraz da olsa fikir verir.