[Linux] mandrake 8.0 da cdrom + floppy olayı !

From: fatih murat (mayonez@ixir.com)
Date: Wed 11 Jul 2001 - 23:26:23 EEST

merhaba arkadaslar

fstab dizininde gozukenler

/dev/hda1/ ext2 defaults 1 1
/dev/hda6/ home ext2 defaultls 1 2
/dev/cdrom /mnt/cdrom auto user, noauto,nosuid,exec,nodev,ro 0 0
/dev/fdo /mnt/floppy auto sync, user,noauto,nosuid,nodev 0 0
none /proc proc defaultls 0 0
/dev/hda5 swap swap defaultls 0 0

fstab dizininde yazanlar bunlar velakin makineyi kurarken cd den kurdum ve cd çalışıyordu acaba dedim boot cd olayımı
diye dusundum bois lardan açılışı floppy den verdim yeniden ama nedense koydugum cdleri okumuyor gormuyor
ama mnt dizinin altında cdrom + floppy dizin klasörleri var.aynı zaman da floppy de nedense calıstırmıyor sorun nedir acaba nerde hata yapıyorum .
yapmam gereken seyin ne oldugunu aktarabilirseniz sevinirim dostlar...

sevgi saygı lınux

fatih murat