[Linux] Re: [2] Re: Apache cookie problemi

From: Hikmet Gumus (gumush@deu.edu.tr)
Date: Sun 08 Jul 2001 - 19:16:33 EEST

>Cookie probleminizi yazarsaniz ona cevap bulabiliriz.

setcookie('test', 'merhaba', time()+60);
echo $test;
seklinde bir php dosyasi olusturuyorum . Bunu calistirdigimda ( yani kendi
brows. actigimda ) benim bilgisayarimda bir cookie olusturuyor . Ancak yine
bu script ile tekrar
calistirdigimda bunu tekrar okuyamiyor . .Bildigim kadari ile bu sorun
apache 'den kaynaklaniyor .
1.3.14'ten kaynaklanan bir sorun degildir o. Baska bir sorun. O nedenle
sorun hakkinda detay verin. Ayrica 1.3.19'a upgrade etmen iyi olur. 1.3.20'e
olabilir. Ancak Linux acisindan 1.3.19 ile 1.3.20 arasinda fark yoktur.
1.3.14 'den memnundum eger bu sorunu coze isem yine o versionda kalmayi
tercih ederim .

>RPM kurarken sorun yasiyorsaniz neden tar.gz paket kurmayi denemiyorsunuz. Ben hicbir sorun yasamiyorum...
Haklisiniz derdimi tam olarak anlatamamisim . Bende tar.gz'den kurarken yani
compile ederken hicbir sorun yasamiyorum . Asil sorun rpms.arvin.dk 'daki
php ve eklentilerinin rpm'lerini kurarken ortaya cikiyor . Su ana
kadar gordugum en iyi php' rpm'leri olmasina karsin 1.3.20 olan sisteme (
tabiiki tar.gz ile kurulu ) install edilmeye calisirken apache yi bulamiyor
ve 1.3.12 'ye depenc. error veriyor . Aslinda bunu force ederek kurdum
ama sanirim path'leri de tam olarak bulamadigindan php'yi calistiramadim .
Ancak rpm icinde install script'leri'de oldugundan bunlari manuel olarak
dogru path'lere kopyalamamda sorunu cozmedi .

Birincil tercih olarak ayni apache versiyonunda kalmayi tercih edecegim eger
bu sorunu giderebilirsem .
Ikincil istegimde 1.3.20 userine diger kuracaklarimi mod_ssl mod_php php ve
eklentilerini sorunsuz olarak kurmak .
Bu arada sisteme tar.gz paketi kurdugumda eger bu baska bir rpm - icin
gerekli ise bile diger rpm bunun kuruldugunu kabul etmiyor . ( compile etsem
bir prefix ile halledilebilir sanirim ama ? )

Yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ederim .

Sevgiler , saygilar ,
Dr.Hikmet Gumus