[Linux] Re: network anlasilmaz sorun (icq problemi ok.)

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 06 Jul 2001 - 17:15:06 EEST

> Bu arada Serdar
>
> cat x{a,b,c}y
>
> xay xby xcy
>
> hala calisiyor (zaten bu liste mantigi olmak zorunda yoksa bir cok
> script
> sistemde calismaz)

Oyle. Ama benimkinde calismiyor.

cat z{a,b,c}y ->

cat: z{a,b,c}y: No such file...

Bir arada rm, root iken "Eminmisiniz" diye soruyordu, deli etmisti
beni. Meger RedHat alias koymusmus.

> bash --version
>
> GNU bash, version 2.04.0(1)-release (i386-suse-linux)
> Copyright 1999 Free Software Foundation, Inc.

Bende eski bir SuSE 6.2 CD'si vardi. Ondaki kurdum. VE onda
calisiyorda, o zor calisiyor. Kerneli filan yenileyince biraz sey gibi
oldu. Bende MDK8.0 icindekini yukledim. Oldu, bu da duzgun duzgun
calisiyor.. Kafa kalin ya zaten benim. Gittim eskisinide sildim.

Saygi ve sevgiler..