[Linux] Re: network anlasilmaz sorun (icq problemi ok.)

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Fri 06 Jul 2001 - 15:42:28 EEST

Hello Murat,

Friday, July 06, 2001, 4:56:25 PM, you wrote:

MK> Selam,

MK> de
>>

MK> e dogal olarak gider

192.168.1.55/24 -->> 192.168.1.x deki butun makinalar demektir.

MK> inanmazsaniz

MK> ipchains -l ile bakin:)

MK> - -s 192.168.1.15

MK> sadece yazmaniz lazim.

MK> IYI CALISMALAR

Allah yardimciniz olsun.ne kadar tesekkur etsem azdir.

sonuc olarak masq kullanildiginda tum networku masq yapmadan once
yasaklanacak ipleri teker teker yazmaniz lazim.tek degiskene bir cok
ip olayini simdilik beceremedim.

ipchains -A forward -s icq_yasakli_ip -d 64.12.0.0/16 -j DENY
ipchains -A forward -s icq_yasakli_ip -d 205.188.0.0/16 -j DENY

icq olayini bitiriyor arkadaslar.saolun varolun...

ohh beahhh..rahatladim...hehueeuee simdi yuz bulduk bide astar
istiyelim ee n'olcek su tek degisken esittir bi suru ne idigu
belirsiz ipler olayi...bu espirikti.

herkese kolay gelsin simdilik.birbirimizden kurtulus yok.babamın
dedigi gibi ciftci olmaya karar verirsem GNU-ciftcilik@toprak.com.tr
grubunda gorusuruk.

--
Best regards,