[Linux] Re: local network yardım

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 06 Jul 2001 - 11:02:32 EEST

Selamlar..

Sanki Linux'u router yerine bridge'e cevirmissiniz gibi bir goruntu
var. Sadece ipchains kullanarak bunlari yapmis olmaniza imkan yok. En
azindan bize yolladiginiz kurallarla. /root/.bash_history dosyasini bir
gorsek, belki ne yaptiginizi anlayabiliriz. Bunu zip'ler direk maille
yollarsaniz bana ulasir. Bende bakar, bulabilirsem ilgili kisimlari
listeye forward ederim. Listar, bunu listeye gonderirseniz kirpar buyuk
ihtimalle.

Kisa yoldan, (iproute2 paketini kurdugunuzu farzediyoruz.)

ip link
ip route
ip addr
ip rule

komutlarinin ciktilarini yazabilirsiniz. Boylece ip konfigurasyonunuz
hakkinda daha fazla bilgi sahibi olabiliriz.

Saygi ve sevgiler..