[Linux] Re: Dup2 : Bad file descriptor

From: Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Fri 06 Jul 2001 - 10:35:55 EEST

> sizce verdiginiz bilgi yeterli mi?

sadece bu hatayı duyan olup olmadığını sormuştum.

> nerede hata veriyor? acmaya calisirken hangi asamada hata aliyorsunuz?
> hangi program hatayi veriyor? eski kernel kacti? yeni kernel kac?

"Mounting Proc .." itibari ile hatayı vermeye başlıyor ve bundan sonraki 3-4
adım FAILED veriyor ve ya root şifresini yazın ya da Ctrl-D'ye basın yazısı
geliyor. Acaba diskte bir şeyler bozuldu deyip fsck yaptım , ama sorun
değişmedi. Eski kernel ile yeni kernelin arasındaki fark eski
kernelde(2.2.13ac3) olmayan "IP aliasing" desteğini vermiş olmam. Sistemde
ayrıca RedHAt'in orjinal kerneli de vardı fakat onu kullanarak açmakta işe
yaramadı. Ben de RH 7.1'e upgrade ediyim bari dedim. Kurulumu CD'den
başlattım , upgrade seçeneğini seçtikten sonra kurulum programı da göçtü. RH
7.1 CD'si ile Rescue modunda açmayı denedim , program yine göçtü. Ben de
bunun üzerine RH 7.0 CD'si ile REscue modunda açtım ve diski mount edip
gerekli yedeklerimi aldım ve sil baştan RH 7.1 yükledim. Sunucuyu en azından
upgrade etimiş oldum ama bu bütün gecemi yedi. (İşten çıktığımda saat 00:30
civarı idi.. :(((