[Linux] bir kucuk KDE uygulamasini derleyemezmisim

From: ferit toy (ferittoy@yahoo.com)
Date: Thu 05 Jul 2001 - 12:50:59 EEST

degerli dostlar,

sizler icin cok basit oldugunu bildigim bir bir sorum
var.

redhat 7.1'e "caitoo-0.6.6" yuklemeye calisyordum.
Bunun icin, internetten cektigim "caitoo-tar.gz"yi
actiktan sonra, olusan dizinin icine girdim ve;

# ./configure

komutunu verdim. ekrana yansiyan ciktilarin sonunda su
satir vardi:

==configure: error: your system is not able to compile
a small KDE application!==

"caitoo" bulabildigim tek "indirme yoneticisi"ydi, onu
da kuramadim.

yardim bekliyorum.

ornegin; rh71'de, su an bir "download manager"
kullanan varsa ("getright"in yaptigi isi yapabilen),
bunu nereden indirdigini, nasil kurdugunu bizlerle
paylasabilir mi?

sevgiler, saygilar...