[Linux] Re: yerel agda asimetrik yonlendirme

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 03 Jul 2001 - 18:15:42 EEST

Selamlar..

Aslinda bazen gosterdigimiz cabuklugu gostersek bu isler kolay olacak.
Kavga mavga cikmayacak. Bakalim, bir teknik destek standardi tartismasi
attim ortaya, kendi listesi oldu. Gerci sakinleri uyumaya basladi ama
gene de var. Bir kac gun sonra kalk borusu calacagim artik.. Ardindan
advocacy oldu, sagolsun Baris kendi hostunda yeni bir liste acti, guzel
calismalar devam ediyor. Kimse de niye burayi bu kadar kalabalik
ediyoruz demiyor. Sanirim hepimiz Berk'in avcuna bakiyoruz, yeni liste
acmak icin hep, ondan oluyor. Tavsiyem boyle uzayacak konular icin
listeler olsun, ama insanlari mecbur tutmayalim, boyle uzayan
hikayeleri oralara kaydirir, listeyi rahatlatiriz. Herseyi Berk veya
LKD'den beklememek lazim, tasi elimizin altina sokarsak daha iyi
organize oluruz. Ama bu liste benzeri her konu icin giris noktasi
olmaya devam eder, "Gelin bunu su listede pestil edelim" dersek o
tarafa gideriz. Yoksa kimse o listelere itibar etmez.

Saygi ve sevgiler..