[Linux] Re: Asimetrik makina sorunu ...

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Tue 03 Jul 2001 - 15:35:02 EEST

Tanju Aktuğ wrote:
> Ancak e-posta göndermeye kalkınca, asimetrik bir yaklasim ile, mesaj
> yine benim makinaya geliyor... Baskalarinin adresine gidenlerden
> uyanamadim. Ancak kendi adresime mesaj gonderince, gordüm ki,
> tanju.aktug@medicine.ankara.edu.tr mesajlari, direkt
> cocukcer.medicine.ankara.edu.tr 'deki tanju.aktug hesabına geliyor :-((

Sorunu dogru anladiysam cocukcer.medicine.ankara.edu.tr makinasini SMTP
sunucusu olarak kullanarak tanju.aktug@medicine.ankara.edu.tr adresine
mesaj gonderince mesaj cocukcer makinasinda tanimli tanju.aktug posta
kutusuna birakiliyor...

Durum boyle ise... Anlayabildigim kadari ile (host ile baktim) dns
problemi
vs. yok... Yalnizca cocukcer makinasinda "@medicine.ankara.edu.tr
adresine
gelenleri sen alma" biciminde bir ayar yapmaniz yetecek. Bu durumda
cocukcer
dogru mail server'i dns'ten arayip ogrenecek zaten...

Kopyasini tanju.aktug@medicine.ankara.edu.tr adresine de gonderdim;
oraya
giderse sorun dedigim gibidir... :)

sevgiler, selamlar,