[Linux] Asimetrik makina sorunu ...

From: Tanju Aktuğ (aktugt@hipokrat.org)
Date: Tue 03 Jul 2001 - 15:18:34 EEST

Bunca asimetrik muhabbetinin arasında sorum kaynamasın diye
kullanmıyorum, benim sunucu asimetrik işler yapıyor :-))

Sunucunun adı cocukcer.medicine.ankara.edu.tr, üniversitenin bir de web
ve mail adresi olarak kullandığı medicine.ankara.edu.tr diye bir makina
var.

Benim makinada host medicine.ankara.edu.tr,
nslookup medicine.ankara.edu.tr,
nslookup -query=MX medicine.ankara.edu.tr hep doğru makina adresini
veriyor.

Ancak e-posta göndermeye kalkınca, asimetrik bir yaklasim ile, mesaj
yine benim makinaya geliyor... Baskalarinin adresine gidenlerden
uyanamadim. Ancak kendi adresime mesaj gonderince, gordüm ki,
tanju.aktug@medicine.ankara.edu.tr mesajlari, direkt
cocukcer.medicine.ankara.edu.tr 'deki tanju.aktug hesabına geliyor :-((

resolve.conf'da search medicine.... satirini kaldirdim, network'u tekrar
baslattim, isi cozemedim.

Bir onerisi olan var mi?

Tesekkurler.

Tanju Aktug