[Linux] Re: rpm ler nereye kuruluyor?

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Mon 02 Jul 2001 - 15:17:58 EEST

Gozlemledigim kadari ile programlar /usr/local
dizininnin altına altına kuruluyor.

sonu src.rpm ile biten programlar /usr/src dizinin
(bazende /usr/local/src) altına açılıyor ve siz orada
o paketi ./configure ; make ; make install komutu ile
derliyorsunuz.

ayrıntılı bilgi için xxx.rpm adlı programı kurun ve şu
komutu uygulayın.
$ su
$ find /usr -name *xxx* -print

sonuçta o programın nerelere kuruldugunu
goreceksiniz...

iyi calismalar...