[Linux] Re: Suse 7.2 Derleme Sorunu

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Mon 02 Jul 2001 - 16:47:23 EEST

Selam,

> [...]
> page'inde asagidaki bilgi var.
>
> -Bprefix
> This option specifies where to find the executables, librar=
ies
> and data files of the compiler it=AD
> self.
>
> GCC_EXEC_PREFIX =E7evre degiskeni veya -B parametresi ile sorunu
> giderebilirsin belki. T=FCm sistem i=E7in bu ayarlar nerden yapiliyor
> bilemiyorum ama /etc/profile dosyasinda GCC_EXEC_PREFIX degiskenini
> ayarladinmi t=FCm kullanicilar i=E7in ge=E7erli olamasi lazim herhalde. (=
Bu dosya
> yanlis hatirlamiyor isem sadece bash i=E7in ge=E7erli , diger kabuklar i=
=E7inde
> buna benzer dosyalar olmali.)

Arkadasin sorununun yazdiklarinizla cok fazla alakasi yok. Neden diye
soracak olursaniz problemi veren sey ld yani gcc degil (aslinda o, ama
degil).

Dolayisi ile prefix de belirtseniz gcc ye naparsaniz yani yine -lgcc
hatasi verecektir. cunku binutils den ld bu hatayi veriyor onunda default
baktigi yerlerin icinde libgcc.a yoktur. Hos olsa bile bir isinize
yaramaz. Eger bakacak olursaniz libgcc.a nin icine goreceginiz seylerin
sparc mimarisi icin oldugunu gorursunuz. Orjinal soruyu soran arkadasin
cihaz boyle mi?

Yani tek yapmasi gereken sey configure icindeki -lgcc leri kaldirmak.
Bundan sonra bir problemle karsilacagini sanmiyorum.

IYI CALISMALAR

=09=09=09=09=09=09=09=09MURAT KOC