[Linux] Ynt: off topic samba unix win ve alternatifler

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Mon 02 Jul 2001 - 11:54:49 EEST

Merhaba,
    soyledilkerinnin hepsini samba ile yapabiliyorsun, visionfs windows
tabali makinelerden SCO unix e unix neigbouhood ile sanki unix in nette win
server gibi gorunmesini saglayan bir win GUI dir. SMB smb bloklarini
kullanan moduller olabilir tam anlayamadim, bir sey daha visionfs ile zone
tanimlamasi yaparak kendi file browserini kullanip unix makina uzerinde win
file hakimiyeti saglayabilirsin, Istanbulda prosoft SCO konusunda calisiyor,
web sitelerine bakmani tavsiye ederim. kolay gelsin....
selamlar

> server a visionfs diye bir program kuruluyor. bu program ile win
makinadan sco server tıpkı başka bir win makinaymış gibi görülebiliyor.
öyleki sco dll vs dosyaları tam olan aynı dizinde bulunan win programlarını
da win bir makinanın penceresinden çalıştırabiliyor. bazı visionfs
doysalarını karoştırıken SMB diye bir olaya denk geldim. bu durumun samba
ile ilgisi varmı. samba dışında acaba böyle bir çözüm linux üzerindede
mevcutmu