[LINUX:24688] Ynt: hda ları mount etme hakkında

From: ozan üzülmez (uozan@softhome.net)
Date: Wed 31 Jan 2001 - 12:00:02 EET

söylenenlere ek olarak,
lin yüklenirken otomatik mount da edebilrsin ve masaüstüne kisayol da
hazirlayabilirsin.
bunu söyle yapariz:
/etc/fstab ' i pico ile acip, oradaki satirlara sizin partitionlari da
ekleriz.(fdisk ile partitionlarin adlarini ogrendikten sona)(diyelim
hda4,hda5,hda6,)

/dev/hda4 /mnt/hdd4(sizin verdiginiz ad) msdos
defaults 1 1
/dev/hda5 /mnt/hdd5(sizin verdiginiz ad) msdos
defaults 1 1
/dev/hda6 /mnt/hdd6(sizin verdiginiz ad) msdos
defaults 1 1

bunu save edip, xwindows u acariz.(tahmin ediyorum "gelecek"in de masa üstü rh
gibidir.masa üstünde sagtus yapip newsystem device secenegini
seceriz."properties" e girip "dev" kismina kaynagi(/dev/hda4) ,mount kismina
adresi (/mnt/hdd4) yazariz. uygun bi ikon secip gülegüle kullaniriz.
kalin saglicakla