[LINUX:24682] Ynt:Re:rh7.0

From: burak_bayraktar (burak_bayraktar@mynet.com)
Date: Wed 31 Jan 2001 - 08:59:54 EET

Selamlar

1- ) www.gelecek.com.tr burda Perpada gelecek A.S. Burdan Temin
edebilirsin
ayni sekilde
"Linux CD ve ürünleri dağıtım noktaları"
Illerine gore ayirmislar.
http://www.gelecek.com.tr/dn.php burda adresleri ve telefonlari
mevcut.

2- ) http://linuxcd.cjb.net/ burayada bakmani tavsiye ederim.

3- ) ftp://ftp.linux.org.tr/pub/redhat/redhat-7.0/
internetdende cekebilirsin dicem ama sabir istiyor biraz

4- ) yada istanbul icin konusuyorum. YAZICIOGLU is hani. onun onunde
redhat 7.0 diye sorarsan aninda bulursun. birbirlerini yiyorlar abi
gel ben satiyim, benden al diye..

yine ayni sekilde Rus pazarinda (sali pazari ama cumartesi pazar
acilan tezgaha ruz pazari deniliyor nedense)
istedigin cd-yi de bulabilirsin
secim sana kalmis.

Saygilarimla

B&b