[LINUX:24681] Ynt:Re: Ip Chains

From: burak_bayraktar (burak_bayraktar@mynet.com)
Date: Wed 31 Jan 2001 - 08:45:59 EET

Selamlar

Gercekden Cok tesekkur ederim.
Gerek Serdar beyin gerek Baris beyin yazdiklari gercekden cok isime
yaradi. ikinizede yardimlarinizdan dolayi ve bana(bize) yabdiginiz
bu aciklamadan dolayi tesekkurlerimi bir borc bilirim

Simdi azda olsa kafamdaki soru isaretlerinin bir cogunu cozebilmis
konuma gelebildim sayenizde.
Ikinizede cok tesekkur ederim.

Saygilarimla