[LINUX:24561] SLIP / PPP ayrimi.

From: CEM YILDIZ (cemyildiz@ttnet.net.tr)
Date: Sun 28 Jan 2001 - 23:49:09 EET

Arkadaslar,
Asagidaki yönlendirmeye uygun olarak muhtemelen unix olan bir makinaya NT
ile Dialup baglanmaya calisiyorum.PPP baglanti kurmaya calisirsam
name/password kisminda takiliyorum. buna karsilik SLIP baglanabiliyorum
fakat bu kez FTP baslatmak istedigimde makina adi soruyor ki aciklamada bu
verilmemis. SLIP bir e bir baglanti sekli olduguna gore makina adi bilinmeli
midir? baglantinin SLIP mi yoksa PPP mi olmasi gerektigini anlamanin net bir
yontemi varmi dir?

ilgilenip okudugunuz icin tesekkur ederim..

MESAJLARININ GATEWAY'E FTP İLE KONULMASINDA İZLENECEK TAVSİYE EDİLEN YOL:
FTP ile Bilge Gateway bilgisayarına bağlantı kurulur,
EDI kullanıcı kodu ile login olunur,
FTP PUT komutu ile EDI mesajı, EDI kullanıcısının Gateway üzerindeki
dizinine gönderilir,
Gönderim tamamlandıktan sonra FTP RENAME komutu ile EDI mesajı kullanıcının
outbox dizinine taşınır,
FTP'den çıkılır.