[LINUX:24548] Re: php install

From: Onur (okucuk@yahoo.com)
Date: Sun 28 Jan 2001 - 15:14:01 EET

Sunday, January 28, 2001, 4:40:17 AM, you wrote:

HG> 1/28/2001 4:35:12 AM

HG> php ve gd yi install etmeye calisirken asagidaki problem ile karsilastim .

HG> [root@home php]# rpm -U --nodeps php-gd-with_gif-4.0.4pl1-5.arvin.i686.rpm
HG> package php-gd-with_gif-4.0.4pl1-5.arvin is already installed
HG> [root@home php]# rpm -e php-gd-with_gif-4.0.4pl1-5.arvin.i686.rpm
HG> error: package php-gd-with_gif-4.0.4pl1-5.arvin.i686.rpm is not installed

HG> simdi anlayamadigim bu paket install edilmismi edilmemismi ?

HG> sevgi , saygi

Merhabalar,

Paketleri silerken rpm ve versiyon uzantilari yazilmiyor

rpm -e php-gd-with_gif-4.0.4pl1-5.arvin

komutu sanirim silmenize yardimci olur.
Paketin yuklenip yuklenmedigini, ve silinirken paketi nasil
tanimlamaniz gerektigini bulmak icin

rpm -qa | grep php-gd-with_gif

yazin, bu size yuklenmis tum rpm paketlerinin listesinden icinde
"php-gd-with_gif" gecen satirlari gosterir :)

                             Onur