[LINUX:24525] Re: samba

From: serdar özmetin (s_ozmetin@hotmail.com)
Date: Sat 27 Jan 2001 - 19:41:31 EET

yardimlariniz icin tesekkurler..
biraz fikir almam lazim. bir fabrikaya 7 win98 client le calisacak bir
server kurmam gerekiyor. makinalarda calisacak olan bir dos programi var.
buraya NT server yerine linux kurmayi dusunuyorum. samba ile map edilmesini
sagladigim bir dizine programi kurup digerlerinden ulasmak istiyorum. bu ne
kadar mantikli bir islem olur ve ne kadar sagliklidir.

tesekkur ederim...