[LINUX:24497] Internet Baglanti Paylasimi

From: Taylan Karaošlu (Taylan@softhome.net)
Date: Sat 27 Jan 2001 - 12:09:47 EET

Selamlar

  Evimde cift bilgisayar var ve cross kablo ile bagli kendi bilgisayarim yani server olan p233mmx 98 ram 3com ve realtek ethernet kartlarina sahip bir makine ve icinde w2k prof arti slackware 7.0 var 2k da internet baglanti paylasimi ile arkadaki p100 makineyi internete ulastiriyorum .. Fakat Sorun su server makineyi 2000 den linux e gecirdigimde diger makinenin ayarlarini degistirmeden internete baglayabilmek istiyorum .. Bir arkadaž dhcp server ile name server kurman lazim dedi .. Bu konu hakkinda dokuman bilgi nasil kurabilecegim konusunda herhangi bir žey gonderen arkadažlara cok memnun kalirim . Makinenin yavasligindan vmware kuramiyorum ;(

Saygilarimla
Taylan Karaoglu
DarkElf