[LINUX:24499] Re: kullanicilar

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sat 27 Jan 2001 - 12:11:22 EET

Selamlar..

Eger bilhassa kapatmadiysaniz, mail serveriniz icin MTA ve pop3 surecleri zaten mail processlerinin loglarini tutuyor olmali. RedHat gibiler (Mandrake, Gentus vb.) icin

/var/log/maillog

Bu loglari gosteriyor. Emin olmak icin bir baktim, ne var ne yok hepsini almis, 40 MB olmus. Diger dagitimlarda farkli olabilir. Eger sendmail kullaniyorsaniz, mailleri de bir yere stoklayabilirsiniz. Yani her kullaniciya gelen maili ayri ayri yada hepsinin birden bir kullaniciya da reply edilmesini saglayabilirsiniz.

Saygi ve sevgiler..

Saygi ve sevgiler..

On Sat, 27 January 2001, "Erkan Ēevik" wrote:

> Merhaba Server Uzerinden mail gonderen ve alan kendi local kullanicilarimizin
> loglarini tutabilme imkanimiz varmi ?

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com