[LINUX:24434] YNT: NT Serial No

From: Ahmet HIZLI (ahizli@cc.ciu.edu.tr)
Date: Fri 26 Jan 2001 - 08:45:47 EET

Yani sanki herkes cok yasal isler yapiyormus gibi herkes dalga gecti. Bu
yuzden cok tesekkurederim sevgili kardeslerime. :)
Neyse saglik olsun unutmayalim ki arastirmak icin sadece bir OS
kullanilmamali bircok OS kiyaslanarak kisinin kendi secimini saglamasini
yapmali. Siz de eminim ya birinin yonlendirmesi ile Linuxcu oldunuz veya
belli bir kiyaslama yaparak bunu yaptiniz. Ben ogrencilerime Linux un NT
den daha iyi bir OS oldugunu ispatlamak icin konusarak degil gostererek ve
sizin gibi (kisi bazinda konusmuyorum genel olarak soyluyorum) afedersiniz
ama sacmalayarak ikna yontemi kullanmami bekleyemezsiniz.

Tesekkurler,
kimsenin kalbini kırmak istemedim sadece icimden gelen ve gercekleri yazmak
istedim.

Birileri ustune almissa ve kirilmissa ozur dilerim.