[LINUX:24344] Re: Buyuk bir server icin

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Wed 24 Jan 2001 - 11:44:50 EET

Burak dogru soyluyor sorulara birkac ek te benden:

g. tahmini kullanici sayisi
h. tahmini hit sayisi ya da gonluk opera edilebilecek veri hacmi
i. client isletim sistemi
j. client yazilimi
h. yerel agin hizi.

Dogan.

On Wed, 24 Jan 2001, Burak DAYIOGLU wrote:

> merhaba,
> Bu soruya yanıt verilebilmesi için aşağıdakilerin yanıtlanması
> gerektiğini düşünüyorum:
>
> a. Veritabanı nasıl bir uygulamada kullanılacak?
> b. Veritabanında depolanacak tüm nesne türlerinin bir listesi
> c. Her tür nesne için ortalama büyüklük kestirimi
> d. Farklı türden nesnelerin birbirlerine göreli oranları (%40 x türü,
> %10 y türü ve kalan z türü gibi...)
> e. Veritabanının okuma/yazma sıklıkları kestirimi
> f. Veritabanı marka/modeli belirli mi? Tercihler var mı?
>
> Ancak bu soruların yanıtlarının ışığında akıllıca kestirimler yapmak
> [...]

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175 Fax: +90 232 261 4640