[LINUX:24340] Re: Buyuk bir server icin

From: Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Date: Wed 24 Jan 2001 - 11:00:14 EET

merhaba,
Bu soruya yanıt verilebilmesi için aşağıdakilerin yanıtlanması
gerektiğini düşünüyorum:

a. Veritabanı nasıl bir uygulamada kullanılacak?
b. Veritabanında depolanacak tüm nesne türlerinin bir listesi
c. Her tür nesne için ortalama büyüklük kestirimi
d. Farklı türden nesnelerin birbirlerine göreli oranları (%40 x türü,
   %10 y türü ve kalan z türü gibi...)
e. Veritabanının okuma/yazma sıklıkları kestirimi
f. Veritabanı marka/modeli belirli mi? Tercihler var mı?

Ancak bu soruların yanıtlarının ışığında akıllıca kestirimler yapmak
mümkün olabilir; aksi taktirde atıp-tutmanın ötesine geçilebileceğini
sanmıyorum ama eminim bu türden mesajlar da bir iki saat içerisinde
gelecektir. :)

selamlar, sevgiler,
-bd