[LINUX:24323] Re: cgi ile cookie degiskeni nasil?

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Tue 23 Jan 2001 - 14:18:34 EET

Bir kac yolu var.

1. CGI-pm paketi ile isi yapabilirsin. Bir cok dagitim ile geliyor.
Dagitimin belgelerine bakarsan CGI ile baslayan dizinden ornekler
alabilirsin.

2. cookie_lib.pl diye basit bir script var. Yazilan PERL programindan bu
script'in rutinlerini cagirarak, cerezleri okumak ve yazmak olasi.
Bizim ftp'den alabilirsinzi:
ftp://psurg.med.deu.edu.tr/pub/linux/cookie.lib ve cookie.lib.tar.gz
isinizi gorecektir.
Kolay gelsin.

"Sys.Prg. Mumin Olmez" wrote:

> Merhaba,
> asp kodlari ile cookies degiskenine deger atamasi yaptim. Ancak
> cgi programi yazarak acaba bir cookies degiskenine nasil deger
> atayabilirim?
>
> tesekkurler..

> Mumin Olmez
> System Administrator