[LINUX:24303] Re: perl & cgi

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Mon 22 Jan 2001 - 22:42:48 EET

Selam,
> x.tgz file'ini www.xx.com/cgi-bin/x.cgi gibi
>
> yazdigim bir cgi ile x.tgz yi belirttigim bir dizine acabilirmiyim
> acabilirsem bunun source'u ne olur ?

Sorunuzu tam olarak anlamadim ama suid olarak calisacak sekilde yazdiginiz
cgi programi ile konsolda yaptiklarinizin hepsini webden de
yapabilirsiniz.

> turkiyedeki com.tr yada org.tr domainlerin listesini nasil alabilirim
> nslookup ile denedim alamadim

Bir rapor falan hazirlamiyorsaniz asagidaki komut hemen hemen tum listeyi
size verecektir.

host -l org.tr

Murat Demirten <murat@debian.org>
Fingerprint: 1198 B162 75C9 9378 DABB BF08 E717 CE7D B5EE C7E4
<-- The biggest still the best, http://www.debian.org -->