[LINUX:24302] Linux distb. olusturma .

From: Hikmet Gumus (gumush@hitstar.org)
Date: Mon 22 Jan 2001 - 22:42:35 EET

1/22/2001 10:30:34 PM
MErhaba ,
1-aslinda sormak istedigim soru . Rh ile install ederken herseferinde benim belirledigim paketlerin install edilmesini nasil saglarim . ( kastettigim orn . bir dosya icinde u
dagitimdaki benim kurulmasini istedigim file lar olacak installer bana custom secenegi yerine benim isim verd. bir alternatif sunacak . bende buna basinca istedigim
kurulum gerceklesecek .)

2-Bir diger soruda su ., ben rh 6.2 kullaniyorum . yeni bir dag. hazirlayabilirmiyim . Ornn update olan pack . yenilerini rh icine koyup install olurken o vers. install etmesini
nasil saglarim .

3-ftp://ftp.gazi.edu.tr/pub/linux/redhat/ direct. sine baktim .
orada
up2dates
ve
updates var .
ikisininde altinda 6.2 var . acaba hangisi eski bir surumden 6.2 'ye update ediyor hangisi 6.2 nin paket update leri .

4-yine ayni yerde
ftp://ftp.gazi.edu.tr/pub/linux/redhat/updates/6.2/ icinde
i386
i586
i686 var. acaba hangisi bizim sistemlerimiz icin .
( pent hangisi . mmx hangisi , p2 , celeron , p3 )

5- Gelecek linux 'un sayfasinda Pentium optimizasyonu ile Pentium ve yukar? s?n?f i?lemcilerde Gelecek Linux %5-%30 daha h?zl? çal???r. Ibaresini gordum . Acaba ben
kendi makinem icin kendi linux'umu nasil optimize edebilirim .
( Erhan Bilgili , eger sende bu mesaji okuyor isen senden mail edresime mail atmani rica ediyorum . SEnin telefonunu kaybettim 'de : )

6- Yine dagitimlarin yer aldigi bir directoryden bir soru .
Acaba asagidakilerin tam nelerdir .
  contrib/
  current/
  rawhide/
  redhat-7.0/
  rh-addons/
  up2date/
  updates/

Yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ederim .

Hikmet Gumus
gumush@hitstar.org