[LINUX:24288] Re: kocweb.net'in SMTP sorunu hk

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 21 Jan 2001 - 15:35:50 EET

ben kendim linuxconf'u sendmail icin kullnmadim. ama
linuxconf'la benim duzetltigim sendmail.cf'in bozyuldugunu gordum.
cesitli listelerde sendmail icin linuxconf icin kullanmayin diye
birincin elden sikayetleri okudum.

Muhtemlen, linuxocnf sendmail'deki gelsimelre ayak uydurmamsi
olabilir. sendmail kullanacaksaniz, size uygun bir .mc dosyasi
yapin

pek cok yer icin 5-6 satirdir. daha sonra bir kac dosyada
ekleme vs yapmak gerekri. linuxconf bu dosyalari ayarlamakta
kullanilabilir ama sendmail.cf'de uyumlu ise.

kedmni yerel aginzida mail gondermiyorsaniz, bunu relay-domains ve
/veya access veritabani ile cozebilirseniz.

Kendi aginzin disndan mail gondermek istiyorsaniz, o zaman, SPAM
olanaklarinin acmak istemiyorsaniz, ya POP before SMTP veya SMPT
Auth'u kullanmalisiniz.

aygilar
Mustafa Akgul