[LINUX:24248] Re:NTFS5 Nasil?

From: FIRAT SOYLU (firat@samtek-itc.com.tr)
Date: Sat 20 Jan 2001 - 11:46:40 EET

  Bunu nedeni kernelinizda NTFS destegi olmamasi olabilir. Kernelinizi
NTFS destegini de katarak yeniden derlemenizi tavsiye ederim. Bunun icin
(menuconfig kullandiginiz farzediyorum) menuconfig de filesystems in
altinda NTFS i de isaretlemeniz gerekiyor.

Iyi Calismalar

Firat SOYLU
Internet Technologies Dept. - Samtek-ITC
firat@samtek-itc.com.tr