[LINUX:24181] Re: YNT: Re: daha duzgun bir listede bulusmak uzere

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Thu 18 Jan 2001 - 11:08:47 EET

Selamlar..

Burasi kimsenin ne idugune bakmadan kabul edildigi, Mevlana'nin dergahina benzeyen bir liste. Boyle olunca haliyle abuk sabuk sorular soran bir guruh olacagi gibi, bencileyin eften puften cevaplar veren garibanlarda olcaktir her zaman.. Tabi arada CIKINTILIK yapip ulserimizi azdiran insanlarda eksik olmayacaktir listede.

Bu durumda pireye kusup mahalleyi atese vermektense, artik pireyi iplememeyi ogrenmek daha mantikli olur gibime geliyor. Sevgili Murat Koc, bu listede pozitif cevaplar ureten ender insanlardan biriydi. Onu aramizda goremeyecek olmamiz tum linux camiasi ki, dunya capinda konusuyorum, Buyuk bir kayip. Inanin yurtdisi listelerde bile ayagini saglam basarak cevap boyle insanlar son derece nadir.

Kendisiyle tatli-sert surtusmelerimiz dahi olan, fakat hic bir zaman uslubundan rahatsiz olmadigim, gerek sorularima cevaben yazdiklarindan gerekse diger sorulara olan cevaplarindan cok seyler ogrendigim birisini, bu sebepten dolayi aramizda gorememek cok uzucu. Umarim listeyi sulandiranlar hallerinden memnundur.

Saygi ve sevgiler..

On Thu, 18 January 2001, Mustafa Ozbakyr wrote:

> yaw gercekten yani gercekten cozumlere goturen aciklamalari duydugum
> insanlardan birinin ayrilmasinin mantiksiz oldugunu ve zamanimizda bilgiye
> verilen onemi hatirladikcada uzuluyorum..arkadasim bence ayrilmana degecek
> bisi yok..bosver..ufff yine ulserim azdi..

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com