[LINUX:24180] Ynt: YNT: Re: daha duzgun bir listede bulusmak uzere

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Thu 18 Jan 2001 - 11:08:29 EET

Merhaba,
    Murat beyin ayrilmasinin kendine gore hakli yanlari olabilir, bende bir
iki hafta once ayni dusuncedeydim, daha acik olarak soylemek gerekirse
dehset icindeydim, listeye uye olyyorsunuz, bilginin ( paylasilarak artan
bir hazinenin ) tadina varmaya calisiyorsunuz birisi kalkip sacma bir sey
yazarak veya oyle bir tavir takinarak digerlerinin sinirlerini bozuyor cik
cik , ben boyle kisisel tartismanin oldugu mailleri inanin okumadan
geciyorum, yani insanlarin kisisel megalomanik, psikozlari vs. beni hicmi
hic ilgilendirmiyor, tv kanali gibi begenmedigim bir maili zapp'liyorum, bu
listede herkesin bir uzmanlik alani var veya bir digeri ile cakisiyor,
yanlis olduguna inandiginiz bir maili duzeltmeye calismak dogru bir secim
degilmidir, burada felsefe yapmak, insanlarin calisma anindan zamanlarini
calmak benim mesleki etik / ahlaki anlayisima gore dogru degil, listeye
belirli kurallar icerisinde herkez uye olabilir veya bu uyeliginden
vazgecebilir, Murat beye buradan birsey soylemek istiyorum, zamaniniz
gercekten cok onemli, benimde oyle, sacma sapan mallere ayiracak vaktim yok
buradaki bir cok insan icin, buradan ayrilmak gecici bir cozum, size veya
sizinle ayni seyleri dusunen diger arkadaslara bir onerim var begenmediginiz
maili okumayin veya cevaplamayin, bir maili cevaplamamak o konu hakiinda bir
sey bilmiyosunuz anlamina gelmez :-), bu maili yazmak icin uzun bir sure
dusundum ve baska insanlarin mesaisini harcamak bana gore hos bir davranis
degil fakat kendimi bu maili yazmak zorunda hissettim, tum listedeki
arkadaslardan zamanlarini aldigim icin ozur dilerim, herkese iyi calismalar
dilegiyle.

Not: Bu mail tamamen benim kisisel goruslerimi icermektedir, hic kimseye
atifta bulunmamaktadir. Aksini dusunen listedeki arkadaslarin ozel mail
atmalarini rica ederim.