[LINUX:24152] AIF destegi?

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 18 Jan 2001 - 00:08:15 EET

Merhabalar.
Bir sey arastiriyorum ama pek basarili olamadim.
Acaba Linuxte AIF (en azindan BSDI da boyle
soyleniyor) yani aggregate interface destegi varmi?
Nedir bu soyle soyliyeyim.Mesela sisteme 4 tane eth
bagliyorsunuz ve bunlari tek bir eth gibi ( VLANin
tersi gibi) gosteriyorsunuz.Boylece 400mbit/s gibi
birsey elde ediyorsunuz?
googleda bu tarz birseyle karsilasmadimda.Bu listede
sanirim bu isle anlayan sahislarvardir :=) En azindan
SUN ưn bu tarz NICler urettigini gormustum.
AIF icin BSDI sayfasinida atayim isterseniz.
(haa birde aranizda hic bsdi kullanan varmi meraktan
sordum sadece)